mei 21 2018
Een blog uit mijn hart..
Als ik erover nadenk vind ik het eigenlijk maar saai…
Naar een klant toe gaan, een leuke fitting doen, een fijn hoofdstel aanmeten en daarna… niks meer horen? Daar vind ik eigenlijk maar niets aan. Ik ben dit bedrijf ooit begonnen omdat ik in heel mijn hart een steentje wil bijdragen aan het welzijn van paarden (en hun eigenaren). Dat ik uniek ben als mens maar ook als bedrijf én als dienst. Dat weet ik zelf al langer maar soms blijft het moeilijk om dit online te delen met mensen. Ik laat het veel liever zien! Soms krijg ik nog steeds kippenvel als ik de verschillen die hoofdstellen voor paarden maken in fittingen zie.
Daarom werk ik altijd graag samen met leveranciers, instructeurs en andere (paarden)mensen uit mijn netwerk. Soms zijn er gewoon andere puzzelstukjes bij nodig dan alleen een passend hoofdstel (ondanks dat dit vaak een groot puzzelstuk is) om de puzzel compleet te maken. Mijn originele bedrijf heet niet voor niets Puur PaardEnMens. De naam Puur PaardEnMens vertelt voor mij het verhaal over het persoonlijke doel om het complete plaatje van paard en eigenaar, puur en in balans (terug) te brengen.
Ik zag het nooit, het was altijd maar vanzelfsprekend voor mij om de service te verlenen zoals ik dat doe. Ik vouw me in alle bochten voor een klant wanneer dit nodig is. En ik vind het een echte uitdaging om iemand blijvend verder te helpen. Niet even snel verdienen, daar krijg ik de kriebels van.. Maar samen werken naar blijvend resultaat waar iedereen blij van wordt!
Mensen zeggen het ook wel tegen me: “Super fijn allemaal hoe je meedenkt en helpt!” Waarop ik reageer dat het er gewoon bij hoort.. En dan weten we natuurlijk ook dat niet iedereen de service verleend waar je eigenlijk op hoopt…
Wat ik dus niet zag, een heel uniek onderdeel eigenlijk, is dat je bij mij, Lis van Vliet en mijn bedrijven altijd levenslange service krijgt. Je betaald misschien alleen voor de uren die ik langs kom en alles wat ik achter de schermen regel maar eigenlijk krijg je de levenslange (online) service erbij cadeau! En dat is best uniek lijkt me?! Je hele leven lang kunnen bouwen op vertrouwde service… Ik ken er maar weinig waar dat kan…
LIFE-LONG-SERVICE, het kan!
Auteur: Lis van Vliet, eigenaresse en bitloos hoofdstelfitter bij BitloosHoofdstelFitting.nl